Darmowa dostawa od 300,00 zł

Odstąpienie od umowy

W przypadku otrzymania uszkodzonych produktów prosimy o skorzystanie z opcji reklamacji. W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu ze swoim opiekunem handlowym.

Czas na odstąpienie od umowy - KONSUMENT

  1. Czas na odstąpienie od umowy: 30 dni
  2. Adres do zwrotu: M2H Sp. z o.o., Jawornik 1B, 38-114 Niebylec.
  3. Przedmioty zakupione w naszym sklepie możesz wymienić lub zwrócić. Masz na to 30 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Nie musisz podawać powodu, ale towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego użytkowania.
  4. Ograniczenie prawa do odstąpienia: Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie nie podlegają wymianie i zwrotowi. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta.
  5. Odeślij towar w stanie nienaruszonym wraz z paragonem i formularzem na adres siedziby sklepu. Towar musisz odesłać na własny koszt lub możesz dostarczyć osobiście. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
  6. Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt - zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych. W przypadku wymiany musisz pokryć koszty ponownej wysyłki. Dane do przelewu i informację o formach wysyłki znajdziesz tutaj: Sposoby płatności i dane do przelewu.

Reklamacje

  1. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@m2h.pl lub pisemnie na adres: M2H Sp. z o.o., Jawornik 1B, 38-114 Niebylec.
  2. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  3. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Jawornik 1B, 38-114 Niebylec
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  5. Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na własny koszt na adres: M2H Sp. z o.o., Jawornik 1B, 38-114 Niebylec (prosimy nie wysyłać paczek z płatnością przy odbiorze). Jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.
  6. Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.
  7. Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt - zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych. W przypadku wymiany musisz pokryć koszty ponownej wysyłki. Dane do przelewu i informację o formach wysyłki znajdziesz tutaj: Sposoby płatności i dane do przelewu
  8. Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: biuro@m2h.pl.

dodaj_reklamacje.JPG

pixel